JAKÝ OBSAH PATŘÍ NA SOCIÁLNÍ SÍTĚ?

Chtěl bych se s vámi podělit o to, jak jsem automatizoval vkládání příspěvků, jejich výrobu a komunikaci, na svoje sociální sítě.

Spousta makléřů se mě ptá, jaký že obsah mají dávat na své sociální sítě. Já jsem rád, že všichni začínáme chápat, že sociální sítě jsou studnicí kontaktů i náběrů, ale někteří z nás řeší problém, že vlastně neví, jaký obsah tam patří. 

Z mojí vlastní zkušenosti i ze zkušenosti makléřů, kterým pomáhám s osobním marketingem, vyplývá, že sociální sítě jsou velmi zásadním zdrojem obchodů, kontaktů a tedy klientů.

Nejdůležitější jsou potom při práci se sociálními sítěmi tři věci!

Trpělivost, pravidelnost a obsah!

Co se týče trpělivosti, tak tou se musíte obrnit, protože úspěch nepřijde okamžitě. Někomu to trvá měsíc, než přijdou první výsledky, někomu půl roku. Ale dobrá zpráva je, že pokud na sociální sítě přispíváte pravidelně a systematicky, tak obchody a klienti přijdou vždy, protože jste vidět.

Co se týče pravidelnosti, tak je jen na vás dát si každý týden do diáře přesně stanovené termíny, kdy se budete svým sociálním sítím věnovat. Je jen na vás naučit se s nimi pracovat v čase tak, aby měly ve vašem diáři pravidelně svoje neodmyslitelné místo. Abyste je neřešili nahodile a nepravidelně, protože to k ničemu nevede. Mnohem víc do hloubky o tom mluvím v prvním díle QARA Academy ONLINE, která spatří světlo světa již brzy.

Já se sociálním sítím věnuju ve chvíli, kdy cítím, že mám kapacitu na nové obchody. U mě to naštěstí už dnes funguje tak, že jakmile začnu pravidelně na sítě přispívat, minimálně do dvou měsíců to přinese ovoce. 

Žádný učený z nebe nespadl

Upozorňuju, že to nemusí fungovat u každého. Já se se sítěmi učím systematicky pracovat zhruba tři roky. Přiznávám, že začátky byly krušné. Ale krušné byly zejména proto, že jsem neměl správné nástroje. Neměl jsem ani vědomosti o tom, že pravidelnost, systém a trpělivost je alfa a omega. Nejen u sociálních sítí, ale komplet u filozofie podnikání.

Jakmile vyřešíte pravidelnost a trpělivost, což jsou věci, které jen musíte dostat do hlavy (a do diáře) a zvyknout si na to, že naučit se novou věc prostě trochu bolí, tak zpravidla začnete řešit i obsah. A tam spousta makléřů odpadá, nebo to začne flákat. Pravidelnost a kvalitně zpracovaný obsah je to, co vás dlouhodobě udrží v pozornosti klientů.

Luxury Penthouse in Prague for sale

Obsah je král

Spousta makléřů vlastně neví, co na sociální sítě dávat a čím je plnit. Jednou z mých hlavních filozofických hodnot je profesionální prezentace realitních nabídek. A to je přece už sám o sobě obsah jako BRNO! Brňáci, nic ve zlém, naopak. 🙂

I přesto je dnes na sociálních sítích spousta obsahu, takže prosadit se s tím svým obsahem není snadné. Ono nahodit jen tak profesionální fotky na Facebook je pořád o 100 % lepší, než tam nedat nic. Já jsem ale pro sebe, svoje sítě a svoje klienty a jejich nemovitosti, hledal ještě trochu jinou cestu, jak se odlišit. 

Automatizace nade všechno

Protože mám málo času, chtěl jsem, aby to bylo automatizované. Chtěl jsem alespoň částečně výrobu obsahu na někoho delegovat. Chtěl jsem, aby to bylo za pár korun a výsledkem by byl profesionálně zpracovaný obsah na moje sociální sítě, který mohu používat dlouhodobě a opakovaně. 

Proto jsem se domluvil s grafikem, který vytvořil „marketingovou sadu“ v několika potřebných formátech. Nyní jsem schopný nakrmit všechny svoje sociální sítě a nestojí mě to moc času. Díky bannerům, které Víťa vytvořil, jsem schopen velmi rychle postavit příspěvek na Facebook, Instagram, Linked In, Twitter, Facebook Stories i Instagram Stories.

Kabátova vila u Roudnice nad Labem

Bannery fungují, jak mají

Už šest měsíců bannery testuju v placených reklamách a příspěvcích na Facebooku a Instagramu. Od té doby mi přinesly spoustu energie a publika nejen na moje webové stránky a na můj profil na stránkách QARA (podle toho, kam jsem zrovna cílil).

Byly to desítky tisíc lidí. Díky tomu jsem měl několik prohlídek i dvě náběrové schůzky. Docílil jsem jednoduše toho, co jsem na začátku chtěl. Za pár korun jsem si nechal vytvořit obsah, který se ukázal být funkční právě proto, že jej vytvořil profesionál, který na to má oko. Já jsem s tím nemusel strávit ani minutu času.

QARA Marketplace

A proto jsme z toho vytvořili funkční produkt, který teď můžete, pokud jste makléři QARA, vyzkoušet a otestovat i vy! Produkt najdete klasicky v QARA Marketplace nebo klikněte tady na ten odkaz a přihlaste se svými přihlašovacími údaji.

A pokud vás zajímá, jak můžete využití bannerů spojit s Facebookovou a Instagram reklamou, aby vaši prezentaci viděly tisíce i desetitisíce lidí, nenechte si ujít tento článek, ve kterém se dozvíte, jak na to.

A pokud ještě jako makléř nejste součástí QARA, ale uvažujete o tom, podívejte se sem a přečtěte si náš Koncept manuál, abyste zjistili, jaká je naše vize a filozofie. Pokud ji sdílíte, potkejme se a uvidíme. Třeba najdeme společnou řeč a priority, díky kterým spojíme své síly.

Sítím zdar a klientům obzvlášť. Michal Souček

Sledujte naše sociální sítě

QARA.TV

Aktuální videa, informace, rady a data. Sledujte QARA TV na YouTube.

sleduj co děláme

Facebook

Aktuální videa, fotky, informace, rady a data. Sledujte náš Facebook.

sleduj co děláme

Instagram

Aktuální videa, fotky, rady a data. Sledujte qara.insta na Instagramu.

nakoukni do Qara

Linked In

Aktuální videa, informace, rady a data. Sledujte náš LinkedIn.

zprávy na linkedin

Rychlý kontakt