PRACUJE REALITKA PRO MAKLÉŘE NEBO MAKLÉŘ PRO REALITKU?

Inženýři ve stáji Formule 1 jsou pro závodníka stejně důležití jako volant v jeho monopostu. Vycvičený profesionální tým na operačním sále poskytuje operatérům maximální support stejně, jako přináší moderní realitní kancelář (moderním) realitním makléřům podporu a zázemí.

Realitka není šéf!

Pravidelná porada jednou až dvakrát týdně, dohled šéfa, placený vzdělávací systém, pravidla, která by mě limitovala, brzdila a svazovala, drahé náklady, odvod z provize mnohdy ve výši desítek procent a další komplikace, které jsem si úplně neuměl představit.

Tak tohle byly podmínky realitních kanceláří, u kterých jsem se před pár lety ucházel o místo realitního makléře jako člověk, který měl svoji klientelu, zavedenou realitní praxi a víc jak deset let zkušeností.

Spousta otázek

No jo, říkal jsem si, jsou to zavedené realitní značky, které mají jméno a zvuk u nás a některé i ve světě. 

Ale dostanu od realitní kanceláře tolik nových obchodů? Přivede mi značka realitní kanceláře nové klienty? Nejsou moji klienti všichni na doporučení z mojí sféry vlivu? Od mých klientů, kamarádů a známých? Za co tedy platím desítky tisíc korun měsíčně ze svých odměn a uzavřených obchodů? 

Bez debaty absolutně platí, že realitní makléř jako já potřebuje od realitní kanceláře úplně jiný servis než začátečník nebo realitní makléř zaměstnaneckého typu, který potřebuje kopat do zadku a držet ucho u telefonu, aby navolal co nejvíc schůzek z monitoringu. Takový makléř stojí realitní kancelář čas, a čas jsou peníze.

Chápu, že když do mě realitní kancelář investuje čas a peníze, podělím se s ní o svoji provizi, jinak by nemohla fungovat. Pokud jsem začátečník. Ale já jsem začátečník nebyl a od realitní kanceláře jsem potřeboval úplně jiný servis. 

Jedna myšlenka

Měl jsem vždy vlastní hlavu, vlastní klienty, nechtěl jsem zakládat realitní kancelář a zatím ani tvořit tým. Chtěl jsem se soustřeďovat na realitní byznys, který mi fungoval. 

Nechtěl jsem se starat o komunikaci s dodavateli, inzertními servery, řešit vlastní kancelář, smlouvy, a potřeboval jsem mít k ruce kompletní profesionální marketingový tým, se kterým budu pravidelně úzce spolupracovat na svých realitních zakázkách a na mém osobním marketingu, aby moje podnikání rostlo.

Od realitní kanceláře, kterou jsem hledal, jsem očekával hlavně vzdělávací, legislativní i administrativní podporu a marketingové dodavatele, kteří budou vědět, co dělají. To všechno za přímo úměrné náklady, tedy maximálně jednotky tisíc korun měsíčně. 

Jenže jsem narazil na palčivý problém. Žádná taková realitní kancelář na realitním trhu neexistovala.

Jediná možnost

Mám takový blbý zvyk. Když něco neexistuje a potřebuju to, tak to vymyslím a vytvořím. A tak vznikla QARA

Hlavním cílem bylo vytvořit moderní a funkční model spolupráce makléře s realitní kanceláří a na pravidelné bázi dodávat kompletní realitní servis při udržení nízkých nákladů pro zkušené realitní makléře.

A to se povedlo. Po několika letech můžu říct, že pracujeme s konceptem, který spousta lidí dodnes nepochopila, který není hamižný, a který podporuje všechny realitní makléře, kteří o to stojí.

A pokud ještě jako makléř nejste součástí QARA, ale uvažujete o tom, podívejte se sem a přečtěte si náš Koncept manuál, abyste zjistili, jaká je naše vize a filozofie. Pokud ji sdílíte, potkejme se a uvidíme. Třeba najdeme společnou řeč a priority, díky kterým spojíme své síly.

Mějte se hezky, Michal

Sledujte naše sociální sítě

QARA.TV

Aktuální videa, informace, rady a data. Sledujte QARA TV na YouTube.

sleduj co děláme

Facebook

Aktuální videa, fotky, informace, rady a data. Sledujte náš Facebook.

sleduj co děláme

Instagram

Aktuální videa, fotky, rady a data. Sledujte qara.insta na Instagramu.

nakoukni do Qara

Linked In

Aktuální videa, informace, rady a data. Sledujte náš LinkedIn.

zprávy na linkedin

Rychlý kontakt